Sider:




I aften er det juleaften, wuuhuuu!
Sidder lige her og prøver at vågne og komme i tanke om hvad det er jeg har glemt.
Der er igen sne :-(
Nå men om en times tid tager jeg afsted, kører mod min farmor og farfar på djursland!
Der holder vi så vores dejlige traditions fyldte juleaften - for mit vedkommende for 15. gang.
Tiden går alt for stærkt, lige før var det sommer og sol, nu er der mørke og kulde........
Lige før var jeg ikke startet på Balle, nu er tiden snart gået...
Jeg savner lange nætter for mig selv.
................................................................................................
Det var slet ikke meningen at indlægget skulle udvikle sig i den her retning...
Men det gjorde det.
- Det oprindelige mål var egentlig bare at få sagt god jul før det var for sent...



Rigtig god jul og godt nytår!
//

Ingen kommentarer: