Sider:

Hovedrengøring... Bl.a.

I dag står den på hovedrengøring her på Balle!
Hele vores værelse er bogstaveligt talt rykket ud på gangen (og sammen med de 7 andre værelsers indhold så er det efterhånden en godt proppet gang....)

Senere skal vi vise en lille forevisning på vores gymnastikopvisning som er helt færdig en gang i februar! 
- Det er i forbindelse med juleafslutningen her på skolen.
Juleafslutning = juleferie!
Jeg glæder mig psyko meget til at komme hjem og slappe af - men slappe af kan jeg jo så ikke helt... Hvordan kan lærere give sig selv den frihed at give os lektier for - i juleferien? jeg mener, jeg har et kæmpe kompendie med historie som skal læses og en hel matematik aflevering...

Btw er jeg helt på spanden omkring nytår - men den tid den sorg!







hovedrengøring ftw...

Ingen kommentarer: